Lidmaatschap

geweer3Mocht u interesse hebben in het uitoefenen van de schietsport, dan mag u op basis van een afspraak met onze secretaris een bezoek brengen aan onze schietvereniging. U krijgt dan informatie over het schieten en de veiligheid rondom de schietsport. Mochten de omstandigheden het toelaten mag u datzelfde bezoek, onder strikt persoonlijke begeleiding, aan de schietoefening deelnemen.

U mag maximaal drie (3)  vrijblijvende bezoeken brengen aan onze vereninging voordat u een besluit neemt om al dan niet te willen toetreden. Het zou kunnen dat u aangeboden wordt om op een wachtlijst geplaatst te worden als de vereniging aan het maximaal aantal leden zit. Dit is geheel vrijblijvend en mocht er een plek vrij komen wordt u nogmaals benaderd of u nog interesse zou hebben.

Bij interesse om toe te treden, en bij ruimte op de ledenlijst, wordt u een inschrijfformulier overhandigd dat volledig ingevuld, en voorzien van de juiste bijlagen, bij het bestuur ingediend te worden. Bij ontvangst hiervan wordt u een aanvraagformulier voor een VOG overhandigd en gaat de ballotagetermijn in van minimaal vier (4) weken. pistool

Na het aflopen van de ballotagetermijn wordt uw lidmaatschap bij de KNSA aangevraagd als aan de volgende voorwaarden is voldaan: 1) Er zijn geen op - of aanmerkingen van belang betreffende uw kandidatuur binnengekomen bij het bestuur en 2) uw VOG is door de sectretaris ontvangen. Als uw lidmaatschap wordt aangevraagd ontvangt u ook de verdere info van de vereniging en wordt u als aspirant-lid aangenomen. Als u aspirant-lid wordt gaat u een betalingsverplichting aan voor de resterende contributie van het jaar en de lidmaatschap van de KNSA.

Na vijf maanden aspirant-lidmaatschap wordt u volwaardig lid als er geen op - of aanmerkingen van belang bij het bestuur zijn binnengekomen.